dilluns, 27 d’abril del 2009

Amb la màgia de les paraules...

Roses i rosers
Un matí ple d'encants i d'un plaer en tots els sentits he estat passejant per el Parc de Cervantes, He gaudit de la visió de milers de roses de diferents colors i estils, amb l'olor més exquisida i les flaires més perfumades, que ens omplen tots els sentits;
Recordaré sempre aquest moment.
Recordaré la bellesa de les roses blanques, de les rosades, de les grogues, de les blaves, de les taronges, de les vermelles.
Recordaré els rosers salvatges, els de tapís, els de perles de Montserrat, els canins o silvestres.
Va ésser un esdeveniment únic i molt especial d'aquest dia... que el recordaré sempre tant per la seva bellesa com per el flaire que m' envoltava.

2 comentaris:

Raimunda ha dit...

Roser, La teva descripció m'ha portat a recordar un indret molt freqüentat amb el meu marit quan les meves filles eren petites.
Gràcies pels bons records que m'has induït.
Raimunda

Mercè de Lasa ha dit...

Jo també he experimentat, passejant pel Parc de Cervantes a la primavera, aquestes sensacions que tu descrius tan bé.

Mercè